Novi Postovi

 Str: [1] 2 3 ... 10
1
Operazione Sarissa / BLACKFEST Ukrainian Coffee Show
« Zadnji post od Igorekbem u 28 Studeni, 2018, 22:09:54 »
 
    ,       ?          ,        ?     ,  Black Fest   .            ,        .           ,        , ,   .  , Black Fest -    ,          . , ,                   ? , Black Fest    !
           https://blackfest.show
2
Operazione Sarissa / Odg: Operazione: Sarissa 2013
« Zadnji post od ASK Fenix u 17 Svibanj, 2013, 14:48:22 »

Misija izvršena!

Sakupljenim sredstvima na susretu Operazione Sarissa 2013 osigurali smo nabavku pulsnog oksimetra ( uređaj za određivanje postotka kisika u krvi ) za Dječji odjel Županijske bolnice Čakovec.

Željeli bi se još jednom zahvaliti svima Vama koji ste sudjelovali na susretu i ovo omogućili, kao i našim sponzorima:
Kao zaključak susretu prilažemo i prikupljene foto/video materijale:

https://www.dropbox.com/sh/7zd6ezlhnmhyg5s/Ki6yf8Hry4

Nadamo se da se vidimo i na sljedećoj Sarissi!

Pozdrav
ASK Fenix
3
Operazione Sarissa / Operazione Sarissa 2013: Specifična pravila
« Zadnji post od ASK Fenix u 20 Ožujak, 2013, 23:45:32 »
Operazione Sarissa 2013: Specifična pravila


Uz standardna pravila HASS-a ( http://hass.hr/forum/index.php?topic=12247.0 ) na susretu će vrijediti i slijedeća specifična pravila.
Molimo sve sudionike da ih dobro prouče, kako bi se izbjegli nepotrebni zastoji i nesporazumi tokom igre.


Logistika & ograničenje streljiva:


Na susretu je dopušteno korištenje samo mid-cap spremnika (spremnici bez navijanja). Jedina iznimka su strojnice.

Svaki igrač nosi sve BB-e sa sobom, ali smije imati napunjene spremnike do 300 BB-a. Ostale spremnike ostavlja u bazi (kutiji za logistiku) ili ih uopće ne uzima.


Logistika se smije donositi samo šumskim putevima (cestovna opskrba - označemo žuto na karti) ili kanalima (riječna opskrba - označeno plavo na karti). Ukoliko su logističari napadnuti, kao zaštita (zaklon) smije se koristiti samo prvi red drveća. Kutiju za logistiku obavezno moraju nositi dva igrača (logističara), ako jedan pogine, drugi ne smije sam nastaviti kretanje. Mora pričekati bilo kojeg drugog igrača da mu dođe u pomoć. Ako oba igrača poginu i nema zamjene u blizini, nose kutiju natrag u bazu. Nesmiju putem predati kutiju drugim igračima.
Kada logistika stigne na zadanu lokaciju, igrači dolaze, dotaknu kutiju i u krugu 10 m od kutije pune svoje spremnike. Svako punjenje spremnika na udaljenosti daljoj od kruga 10 m od kutije smatra se varanjem i igrač će biti opomenut / zbog ponovnog kršenja isključen sa susreta. Opet se pune spremnici sa samo do 300 BB-a.
Vrlo je bitno osigurati zaštitu logističkih puteva i samih logističara. (susret je koncipiran tako da će uspijeh mnogih misija ovisiti o tome)

Punjenje spremnika je dozvoljeno samo u bazi, na respawnu ili uz kutiju sa streljivom. Ako igrač isprazni sve svoje premnike, dozvoljeno je posuđivanje od suigrača.


Strojnice mogu imati puni spremnik, koliko stane u njega i strojničar može nositi koliko god spremnika ima.
Snajperisti, nose koliko god spremnika imaju.
Isto vrijedi i za back up oružje (pištolji). Koliko god spremnika imate, toliko nosite.


Iranian border
ISAF "službeno" ne smije prelaziti iransku granicu. Jedina iznimka su ISAF-ove specijalne postrojbe na izvidničkim misijama. (skrivenost i izbjegavanje oružanog kontakta)
Talibani mogu prelaziti granicu, no ne preporuča se zadržavanje na teritoriju Irana i u pograničnoj zoni (širina dalekovoda).

Pravila zarobljavanja i smaknuća
Protivnički igrač se može zarobiti tako da ga se ubije silent kill-om ili da ga se pogodi, pa izlječi svojim medic-om.
Zarobljeni igrač mora se zadržati 30 minuta prije smaknuća/razmjene, dajući suprotnoj strani priliku da ga oslobodi.
Pregovori oko razmjene zarobljenika između ISAF-a, Irana i Talibana su mogući.
Zarobljeni igrači se mogu vratiti u svoje baze nakon što prođe 30 min od zarobljavanja kao mrtvi igrači.
Zarobljeni igrač može pokušati pobjeći, no ako je u bijegu pogođen, mora ostati na mjestu 3 minute prije nego je stvarno mrtav. U slučaju da ga primjeti protivnički medic, mora se vratiti kao zarobljenik i vrijeme zarobljavanja (30 min) mu se ponovno računa od nule.


Molitve/dopusti
Talibani se moraju vraćati u bazu na redovne molitve. Odlaze do zapovjednika koji im na karticu stavlja potrebnu oznaku da su bili na molitvi. Molitve su svakih 2 sata i moderatori imaju pravo zatražiti kartice na uvid, da se vidi dali je dotični igrač bio na svojim redovnim molitvama.
Istu stvar rade ISAF, Iran i ostale službene vojne organizacije, samo što oni ne odlaze na molitve, nego na redovne dopuste.

Prijave se rade svaka dva sata. Tolerancija je 15 min prije i 15 min poslije. To znači da postoji prostor od pola sata za dolaske i odlaske.
Zapovjednik može potvrditi molitvu/dopust 15 min prije vremena (zbog slanja na zadatak) i 15 min kasnije (povratak sa zadatka).

Bombe i bombaši samoubojice

Bombaši samoubojice mogu biti samo talibani ili civilno stanovništvo. Kod aktiviranja bombe, mrtvim se smatraju svi igrači u krugu 10 m.
Mrtvi ostaju na mjestu 5 min i nemaju pravo na medica.

Minobacačka vatra i čitanje koordinata na karti
Minobacačka vatra se izvršava tako da se minobacač postavi na max udaljenosti od 100 m (dva kvadrata na karti) od cilja i javljaju se koordinate zapovijedniku strane.

Čitanje koordinata neke točke na karti se izvodi na slijedeći način:
Prvo se očitava vrijednost na horizontaloj osi, npr. 14, i zatim se vodoravna dužina tog kvadranta podijeli na 10 manjih dijelova, tako da cijela horizontalna koordinata glasi npr. 14-5.
Zatim se očita vrijednost na vertikalnoj osi, npr. 08, i vertikalna dužina tog kvadranta se podijeli na 10 manjih dijelova, tako da cijela vertikalna koordinata glasi npr. 08-5.
Koordinate te točke glase 14-5, 08-5 i ona se nalazi točno u sredini Herata.

Zapovijednik će moderatoru proslijediti koordinate i on dolazi na dotičnu lokaciju, izgovara da su svi u njegovom krugu od 20 m mrtvi i petardom označava detonaciju. Ukoliko ima pogođenih, oni ostaju na mjestu 5 min i nemaju pravo na medica. Minimalni razmak između dvije minobacačke vatre je cca 3 min (što je otprilike vrijeme koje je potrebno da se zatraži minobacačka vatra i da je moderator provede u dijelo).
Svi koji će bježati od moderatora bit će smatrani mrtvim.

Mine i improvizirane eksplozivne naprave (IED)
Po terenu će biti postavljene „aktivne“ i „ne-aktivne“ eksplozivne naprave. U slučaju aktiviranja, svi u krugu 10 m od igrača koji je aktivirao napravu smatraju se mrtvima, ostaju na mjestu 5 min i nemaju pravo na medic-a.
U slučaju pronalaska naprave, igrač mora javiti svojem zapovjedniku koji organizira deaktiviranje.
Svi Talibani mogu postavljati improvizirane eksplozivne naprave (IED), no sigurno deaktivnirati ih mogu samo:
- ISAF-ov EOD tim od barem 2 čovjeka koji ima pribor za sigurno detoniranje IED-a.
- Iranski inžinjerski tim od barem 2 čovjeka koji razminiravaju po potrebi, isto tako imaju pribor za sigurno detoniranje IED-a.
- Talibanski glavni bombaš Rahmatullah, također ima pribor za sigurno detoniranje IED-a.

Način na koji će se deaktivirati naprave bit će prezentiran na terenu.
 

Grad Herat i civilno stanovništvo
U Heratu će se nalaziti civili. Osim ako je pod opsadom, grad je slobodna zona i samo ISAF smije naoružan u grad. Svi Talibani bez oružja i borbenih prsluka smatraju se civilima i ISAF ih nesmije ubijati. ISAF ima pravo pretraživanja civila (nenaoružanih talibana) i pregledavanja naoružanosti.

Pretraživanje muslimanskih žena dozvoljeno je samo pripadnicama istog spola. Ukoliko zapadnjaci pokušaju pretražiti neku od žena, riskiraju stvaranje problema sa zajednicom.

Bilo koji ISAF-ov, iranski ili talibanski igrač obučen kao civil (bez borbenog prsluka i replike), može se slobodno kretati po cijelom terenu.
Iskaznice koje svjedoče o pripadnosti jednoj od strana igrači su obvezni predočiti samo moderatorima.
U slučaju da su postavljene vojne kontrolne točke (u blizini baze ili sl.), određenim civilima može se zabraniti kretanje.

Za ISAF je zabranjeno ubijanje civila i svaki civil kojeg ubiju ili ne uspiju zaštititi negativno će utjecati na njihov rezultat na susretu.
Ona strana koja kontrolira grad mora osigurati njegovo normalno funkcioniranje i u slučaju napada treba zaštititi civile kako bi se pridobila ili zadržala njihova naklonost.

U gradu će se nalaziti improvizirani civilni objekti i oni se moraju tretirati kao pravi. Dozvoljeno je pucanje samo kroz otvore (vrata i prozore), a nikako preko ili ispod zida. Također je zabranjeno premještanje i uništavanje objekata.
Ulaženje u grad dopušteno je samo kroz ulaze u grad. Zabranjen je prolaz kroz ograđene dijelove grada. Ograđeni dijelovi grada tretiraju se kao zidovi i svaki igrač koji prođe kroz ograđeni dio smatrat će se mrtvim. Dozvoljeno je pucanje preko ograđenog dijela.


Kajaki dam
Prekid dovoda struje u grad se vrši zauzimanjem brane na rijeci Kajaki, tj. isključivanjem agregata.
Novi dovod se vrši ponovnim paljenjem agregata.
Grad mora imati opskrbu električnom energijom. U slučaju nedostatka el. energije, civilno stanovništvo neće surađivati, nego će raditi nerede i probleme.

Pravilo Medica
Svaka strana ima pravo na jednog medic-a na svakih deset igrača. Svaki medic ima pravo na deset zavoja koje će osigurati organizator. Medic može obnoviti svoju zalihu zavoja isključivo na respawn-u. Tokom liječenja medic drži ranjenika 120 sekundi. Proces liječenja vrši se vezivanjem zavoja na jednu od ranjenikovih nadlaktica. Svaka osoba može biti izliječena samo 2 puta, odnosno jedan zavoj na svaku nadlakticu. U slučaju trećeg ranjavanja osoba odlazi na respawn, skida zavoje i ostavlja ih za medica. Tijekom liječenja, medic smije povlačiti/vući/nositi ranjenika, no ranjenik NE SMIJE trčati ili hodati prema medicu (role-play!). Tijekom liječenja medic ne može pucati. Također važno je naglasiti da samo medic može izlječiti drugog medic-a.

Bleed-out
Nakon što je igrač pogođen, počinje mu teći bleed-out vrijeme (vrijeme dok ne iskrvari i podlijegne ozljedama) od 2 minute.
Ukoliko u tih dvije minute ne dobije pomoć medica, pogođeni igrač odlazi na respawn.

Napomena: Nakon stradavanja od eksplozivnih naprava (IED, minobacač, bombaši samoubojice i sl.), igraču ne počinje teći bleed-out vrijeme u kojem ga medic može izliječiti, već je automatski mrtav i nakon 5 minuta odlazi u respawn.

Respawn
Respawn će biti svakih 20 minuta od punog sata (npr. 10:00-10:20-10:40) i vršit će se u bazama.
Svaka baza će imati sat prema kojem će se mjeriti vrijeme respawna.

Pokretni MASH

Samo Iranska strana ima pravo na pokretni MASH. MASH se može postaviti samo na Afganistanskoj strani terena (istočno od Iranske granice). MASH se smatra podignutim kada se podigne cerada, donese voda i agregat.
MASH se ruši spuštanjem cerade (sva 4 kraja). Kako bi se ponovo digao MASH, moraju se ponovno uspostaviti gore navedeni uvjeti.
Ukoliko MASH padne, zabranjeno je raznošenje stvari iz njega od strane protivničkih snaga.
4
Operazione Sarissa / Odg: Operazione: Sarissa 2013
« Zadnji post od ASK Fenix u 20 Ožujak, 2013, 17:13:46 »
Ispričavamo se svim sudionicima na kašnjenju sa objavom informacija, no iz organizacijskih razloga jednostavno nije bilo moguće ranije objaviti ove podatke i garantirati njihovu točnost, stoga Vas molimo za razumijevanje.

Stojimo Vam na raspolaganju za sva pitanja, a nešto kasnije možete očekivati i završni post sa specifičnim pravilima susreta.

Unaprijed se zahvaljujemo!
ASK Fenix
5
Operazione Sarissa / Operazione Sarissa 2013: Okupljanje & Raspored susreta
« Zadnji post od ASK Fenix u 20 Ožujak, 2013, 17:00:01 »
Operazione Sarissa 2013: Okupljanje & Raspored susreta


Na terenu će biti moguće kampiranje od petka poslije podne do nedjelje, za one koji žele doći dan ranije i/ili ostati na druženju nakon susreta.



Također će tokom druženja na terenu biti moguće kupiti dodatno piće.


Kako do nas?

Svi koji dolazite autocestom, siđite s autoceste u Varaždinu (nemojte ići na čvor Čakovec) jer vam je tako bliže i brže.
Okupljanje će biti u Čakovcu ispred Hotela Park u 7:00 sati.

Varaždin - Čakovec (Hotel Park) - Teren u Knezovcu - link

Ukoliko netko slučajno zakasni ili se odvaži na direktan dolazak na teren:

Varaždin - Teren u Knezovcu - link



Raspored susreta:

8:00h - Dolazak na teren, opremanje za susret i registracija igrača

8:30h - Briefing

9:00h - Početak susreta

16:00-17:00h - Predviđeni kraj susreta

Nakon kraja susreta ekipe se vraćaju na mjesto briefinga kako bi se održao debriefing, kratak osvrt organizatora na susret, te nagradna tombola nekih od naših sponzora:



Po završetku ovih planiranih radnji slijedi zabava i druženje!
6
Operazione Sarissa / Operazione Sarissa 2013: Službena karta susreta
« Zadnji post od ASK Fenix u 20 Ožujak, 2013, 16:57:16 »
Operazione Sarissa 2013: Službena karta susreta



(Klikom na kartu otvarate je u punoj veličini )

Plavom bojom označeni su kanali.
Žuta boja označava šumske puteve.
Karta je označena u rasteru od cca 50 m.

Kanali (plavo) i šumski putevi (žuto) su jedini dozvoljeni putevi logistike.

Napomena: U svakoj od baza nalazit će se jedna od velikih karata koje će se koristiti za briefinge zapovjednika.
Na sudionicima je da sami sebi osiguraju osobne primjerke za korištenje na terenu.
7
Operazione Sarissa / Operazione Sarissa 2013: Podjela strana
« Zadnji post od ASK Fenix u 20 Ožujak, 2013, 16:52:35 »
Operazione Sarissa 2013: Podjela strana



      ISAF:                                                  Iran:                                                               Taliban:                           Roleplayeri:   




A-Team - 4AK SOD - 2ASK Lika - 5ASK Fenix - 1
ASK Alfa - 3ASK Falcons Vinkovci - 8ASK Velika Gorica - 4Freelanceri - 14
ASK KAOS - 1ASK Fox - Zagorje - 7ASK Zagorje - 3
ASK Karlovac - 7ASK Gromovi - 7AT Death Angels - 7
ASK Zagreb - 8ASK HS - 4AT Legija PMC Sisak - 1
AT Joker - 7ASK K.A.O.S. - 4AT LOTAR Eilat - 1
AT Mammoth - 4AT AT 1st Force Reconnaissance Co. - 2AU Lav - 4
AT NSW - 2AT Nemesis - 4Bizoni Samobor - 2
AT Pigs Of War - 4AT Sayeret Maglan - 13
AT ST8 - 6AU Karlovac - 1
AU Mantis - 9AU Podravina - 3
AU Ursus - 8AUS - 12
Kampfgruppe-9 - 6OAZ / Al Quadir - 1
Seal Team NEPTUNE 1 - 3Freelancer - 1
Task Force 292 - 5
Freelancer - 1




Ukupno: 78Ukupno: 69Ukupno: 25Ukupno: 15
Sveukupno Sudionika: 187
8
Operazione Sarissa / Operazione Sarissa 2013: Drugi krug prijava!
« Zadnji post od ASK Fenix u 20 Ožujak, 2013, 16:48:28 »
Operazione Sarissa 2013: Drugi krug prijava!


Poštovani,

Obaviještavamo Vas da ćemo uskoro nastaviti sa zaprimanjem prijava za susret Operazione Sarissa.

Prijave će biti otvorene za  SVE STRANE, a otvoriti će se SUTRA, 13.3. u 12:00h i trajati će do popune mjesta.

Napomena: Ukoliko se premaši broj slobodnih mjesta, prednost sudjelovanja na susretu će imati oni klubovi/timovi koji u prvom krugu prijava nisu uspjeli prijaviti sve svoje članove.

Pozdrav!
ASK Fenix
9
Operazione Sarissa / Odg: Operazione: Sarissa 2013
« Zadnji post od ASK Fenix u 12 Ožujak, 2013, 17:26:05 »
Operazione Sarissa 2013: Produžetak roka za uplatu kotizacije!


Poštovani,

S obzirom da su nam se mnogi od Vas javili sa molbama o plaćanju kotizacija nakon isteka trenutnog roka, odlučili smo produžiti rok za uplatu kotizacija do kraja ovog tjedna.
Krajnji rok za uplatu je nedjelja 17.3.2013, 23:59h.

Pozdrav!
ASK Fenix
10
Operazione Sarissa / Odg: Operazione: Sarissa 2013
« Zadnji post od ASK Fenix u 21 Veljača, 2013, 21:27:49 »
Operazione Sarissa 2013: Obavijest!


Poštovani,

uplate za susret Operazione: Sarissa 2013 su otvorene!
Rok za uplate je 07.03.2013. a uplaćuje se na klubski račun.


Kotizacija po osobi iznosi 100kn, a podaci za uplatu su:

ASK FENIX
Varaždinska 75
Nedelišće
Račun broj 2340009-1116036761 (PBZ)




Hvala!
ASK Fenix
 Str: [1] 2 3 ... 10

Novi Postovi Posljednji chatovi

Sorry, you must be logged in to use the shoutbox!